Jobopslag: Intern support medarbejder med flair for IT

Er du nysgerrig og har en naturlig interesse for IT? Så er du måske vores nye kollega.

Til nyoprettet stilling søger vi en person, der, sammen med det øvrige supportteam og vores eksterne IT-konsulentfirma, skal sikre et optimalt IT-miljø for firmaets ca. 90 ansatte.

Din funktion
Du bliver en del af vores supportteam. Teamets opgaver dækker over både marketing, kommunikation, kvalitetsarbejde samt salgssupport – vi hjælper hinanden i gruppen, men vi har hver især vores primære opgaver. Hele supportteamet er samlet i vores afdeling i Odense.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:
• Daglig IT-support, fejlsøgning og problemløsning på egen hånd eller i samarbejde med eksterne samarbejdspartnere.
• Overvågning af diverse kørsler imellem vores systemer.
• Diverse databearbejdning i Excel.
• Omstilling af telefoner på hovedtelefonen.
• Ad-hoc-opgaver i supportteamet.

Din person
Du har flair for IT – både inden for hardware og software. Der er ingen umiddelbare krav til en bestemt IT-faglig uddannelse.
Du har et solidt kendskab til Officepakken, og du er især rigtig stærk i Excel. Vi arbejder i Axapta, MicroBizz og Consignor – har du kendskab til et eller flere af disse systemer, er det en fordel.
Du evner at sætte dig hurtigt ind i nye systemer, og du er i stand til at videreformidle din viden.
Som person er du videbegærlig, positiv og serviceminded.
Du trives i en travl arbejdsdag, hvor humøret er højt og tonen er uformel.
Da din arbejdsplads vil blive i et åbent kontor, er det vigtigt, at du trives med at arbejde i et sådant miljø.

Hos os
Vi tilbyder en alsidig stilling i en velfungerende virksomhed i positiv udvikling. Kvalitet og service er nøgleord hos os, og vi er derfor et hold af dygtige og engagerede medarbejdere, der har stor erfaring inden for branchen. Vi er den førende udbyder inden for kvalitetsløftegrej, og har et naturligt fokus på at beholde og udvikle denne position. Samtidig er vi socialt bevidste og tror på værdien af et godt arbejdsmiljø.

Vi tilbyder desuden en firmapensionsordning, sundhedsforsikring, frokost- og frugtordning samt løn efter kvalifikationer.

For yderligere information omkring stillingen er du velkommen til at kontakte Susanne Keller Petersen på telefon 28 35 07 34.

Send venligst din ansøgning inkl. CV på mail: job@fku.dk . Mrk. ”support”.

Ansættelse: Snarest muligt
Der vil løbende blive afholdt samtaler.