keyboard_arrow_down

Sand og saltvand – no problem! Hos Aarsleff i skagen

”De er til dato de bedste taljer som vi har haft”

– dette var udtalelsen fra pladsformand Bo Jørgensen efter at have anvendt Hadef skraldetaljer i forbindelse med udbygningen af Skagen Havn.

Siden august 2013 har Aarsleff været i gang med en kraftig udvidelse af Skagens Havns faciliteter. Når kontrakten som har en værdi af 226 millioner afsluttes – vil havnens nye faciliteter bestå af et areal på 11 hektar, 450 meter havnekaj og et 11 meter dybt havnebassin. Med det nye havneanlæg vil krydstogtskibe og fragtskibe på op til 330 meters længde kunne lægge til kaj.

En vigtig del af det store projekt består i at opsætte 450 meter spunsvægge, som skal danne basis for den nye havnekaj. ”I vores arbejde med opsætning af spunsvægge anvender vi en skraldetalje som den tredje streng i et kædesæt – på den måde kan vi styre længden på millimeterniveau – og dermed udføre opsætningen nemt og præcist” udtaler Bo Jørgensen, Aarsleff’s pladsformand på projektet.

”Hadef-taljen er i dag vores foretrukne skraldetalje, og som professionelle bruger af løftegrej er det rart at se, at man stadig kan blive præsenteret for løftegrej, som kan rykke ved opfattelsen af, hvad der er det bedste på markedet”

- Bo Jørgensen, pladsformand Aarsleff

 

”Da vi konstant arbejder i et hårdt miljø hvor vores grej udsættes for både sand og saltvand, er der store krav til det grej, vi anvender. Dette har vi især kunne se på de taljer, som vi anvender. De billigste taljer holder ikke meget mere end en uge – og de bedste op til et halvt år”, fortsætter Bo Jørgensen. ”Vi var derfor lidt skeptiske da FKU kom forbi med deres nye Hadef skraldetalje, men vi var klar til at give det en chance – og det er vi i dag rigtig glade for, at vi gjorde

Det viste sig nemlig, at Hadeftaljen til dato er den talje, som har klaret det hårde miljø bedst – og vi har endnu ikke kunne mærke på den, at den dagligt er udsat for saltvand”, udtaler Bo Jørgensen.

Ifølge FKU’s salgskonsulent i det nordjyske – Jens Munch, er det dog ikke overraskende, at netop Hadef’s skraldetalje klarer opgaven så godt. ”Det, som oftest går galt, når en talje må give op overfor saltvand, er at bremsen og gearhjulet ruster sammen. På Hadef’s taljer er bremsen og gearhjulet én og samme enhed – og dermed er der simpelthen ikke nogen mekaniske dele, som på den måde kan ruste sammen”, udtaler Jens Munch

”Hadeftaljen er i dag vores foretrukne skraldetalje, og som professionelle bruger af løftegrej er det rart at se, at man stadig kan blive præsenteret for løftegrej, som kan rykke ved opfattelsen af, hvad der er det bedste på markedet”, slutter Bo Jørgensen.

Spørgsmål til løftegrej? Vi sidder klar ...

Kontakt os

Bliv ringet op

Anette D. Jacobsen

Intern salgsleder

smartphone40769608

phone63965314

mailadr@fku.dk

Anette D. Jacobsen

Per Lynge Nielsen

Salgskoordinator

phone96345912

mailpln@fku.dk

Per Lynge Nielsen

Bliv ringet op

keyboard_arrow_up