EasyCert
Overblikket over alt dit løfteudstyr
EasyCert er din online portal, hvor du via eget brugernavn/login kan få det fulde overblik over alt dit løfteudstyr.
Hver enkelt løfteværktøj/udstyr er registreres i forbindelse med udført eftersyn og har sit eget individuelle ”stamkort”, med alle relevante informationer så som type, model, WLL, ID nr. leverandør mv.
Dine certifikater 24-7-365
Når vi har efterset dit udstyr, vil alt være mærket med individuelle ID numre. Uanset tidspunkt vil du via EasyCert kunne taste udstyrets ID nummer og finde produktets stamkort med tilhørende Certifikat.
EasyCert er en ”gratis ydelse”, der tilbydes til alle FKUs kunder. Hvad der tidligere var forbeholdt få udvalgte kunder, er tilgængelig for alle – vi vurdere ikke at sikkerheden hos ”mindre” kunder, er mindre ”vigtig”.
Advarselslamper
Via simple farvekodninger, vil du hurtigt kunne danne dig et overblik over dit udstyr, herunder hvad der er forfalden for et eftersyn og ligeså hvad der skal efterses inden for de næste 3 måneder.
Mere end et multi søgeværktøj
EasyCert er et ”multi-søgeværktøj”, der giver utallige muligheder for direkte søgninger efter specifikke værktøjer / certifikater, eller afgrænsninger der sortere efter enten typer, fabrikater, løftekapacitet mv. Systemet er simpelt bygget op og betyder at du slipper for at have fysiske papirer liggende i mapper, i tilfældet af at arbejdstilsynet eller andre myndigheder kommer på besøg.
Systemet har indbygget at du selv deltager i udnyttelsen af platformen. Felterne ”Department” (Afdeling) eller ”Location” (Lokation) er tiltænkt til vores kunders egne ønsker. Eksempelvis ”Produktions afd.” – ”Hal 1”. Dette vil afgrænse og vise netop det udstyr der ligger på de respektive lokationer, som du selv som bruger kan rette via dit login.
Simpelt ”udtræk” og ”indlæsning”
Hos FKU er det os magtpåliggende, at EasyCert ikke er eller bliver en skjult ”Leverandør binding”. Vi er bevidste om at der også handles løfteudstyr hos vores konkurrenter, hvorfor vi hjælper med at uploade udstyr købt hos vores kollegaer – samt giver mulighed for at den enkelte bruger selv kan uploade individuelle certifikater på det købte udstyr.
Tilsvarende er det enkelt at ”eksportere” alt sin data ud i Excel samt downloade certifikater, når man måtte have ønske om det.
Se en gennemgang af EasyCert
Mine kommende eftersyn
Bestil en montør
Du vil altid kunne dokumentere at du har booket dit eftersyn hos FKU og selv løbende følge status på disse.
Du kan online bestille din kran-montør til et ”haste-udkald” eller alm. serviceeftersyn, direkte via EasyCert.
Se hvad løfteudstyrets productstatus betyder
Søg et specifikt stykke løfteudstyr
Alt udstyr registreret i EasyCert har en productstatus – se hvad den betyder her.
Skal du bruge et certifikat på et specifikt stykke udstyr eller se alle informationer – se den nemmeste måde at finde løfteudstyret.
Sortér dit løfteudstyr og få overblik
Få aktiv lokationsstyring med EasyCert
EasyCert giver rigtig mange muligheder for at sortérer dit løfteudstyr – se mulighederne her.
Se fordelene ved aktiv lokationsstyring i denne video.
Eksporter nemt alle dine data
Lav et Inspection Report Certificate
Se muligheden for at eksporterer alle dine data i EasyCert.
Vil du have et samlet certifikat på alle eftersyn? Se hvordan du laver det her.
Hent alle certifikater – på én gang
Sådan ændre du dit kodeord
Se hvordan du henter alle certifkater i EasyCert – helt enkelt.
Vil du ændre dit kodeord til EasyCert. Se hvordan du nemt gør det her.